10 janvāris 2009

Dīvaina padarīšana.


9. janvāris ir iegājis vēsturē! (debesīs parādās viena spilgta petarde)

jo es pirmos reizi uz eksāmenu devos nesagatavojusies un bez špikera. K-ko jau uzskricelēju, bet tomēr!!!
jo es pirmo reizi slidojot nokritu. Tas nekas, ka 2ā reize vispār, kad slidoju, Un kritiens bija tik mīlīgs, palēninājumā :) Un tad es es vienatnē skaļi ķiķināju par sevi!!!
jo es pirmo reizi biju pilnīgi skaidra Space dogā. Ziniet bilde un visi citi māņu orgāni citādāk strādā - kritiskāk! bet vienalga šīs ir manas brīvdienu mājas. Un es māku notresīt labi arī bez grādiem, par šo faktu nekad neesmu šaubījusies.
jo es pirmo reizi intervēju cilvēkus pa telefonu un tas ir dīvaini ,ne patīk, ne nepatīk. Nespēju izšķirties. He he tā bija CAPI tehnika !

un vakar īstenībā es ļoti biju uztraukusies. ļoti . ļoti.
gan par interviju, gan par ledu un suni. Un tad ir tās tirpeklības vēderā un uzvaras smaids sejā. neiešu jau uztraukumu rādīt, galvu augšā, lūpas uz āru un skenē situāciju!

bet bija arī vakar kas dīvains. bet tas ir saistīts ar pretējo dzimumu. bet šodien par jums negribas! apnicis.

Nav komentāru: