27 janvāris 2009

Pingvīni


Pamatskolā bija ankešu klades. Ankešu kladēs ap 12.jautājumu vienmēr figurēja jautājums , kurš ir Tavs mīļākais dzīvnieks?Tad nu vienmēr mana atbilde bija lauva - ar kuplām krēpēm, lepnu stāju un karalisku gaitu. Vienmēr licies šis dzīvnieks visīpašākais, jo īpašām meitenēm, īpašas vēlmes.Tātad nosliece uz egocentrismu un "es esmu pasaules naba" sindroma iedīgļi manāmi manā bērnībā. Bet ne par to stāsts.
Ja pajautāsi man - klau ,mazā ,kas ir Tavs mīļākais dzīvnieks? Tad droši zinu , ka lauva ir kļuvusi sekundāra. Karali lauvu ir nomainījis pingvīns.

Un ne jau tāpēc, ka Godmens teicis, ka latvju tautai jāsaspiežas ciešāk kopā kā to dari manis pieminētie dzīvnieciņi, bet mazā apsēstība jau sākusies agrāk un neapzinātāk.

Tātad mana pingvīnu hronika

oktobris 2008 - Kojas pāršalc mega hīts "ledus, ledus pingvīns", kas iekaro manu sirdi ar savu izjusto liriku un pavelkošu mūzikas ritmu. Nepārprotami lielu ietekmi rada dziesmas video klips, kur tiek pielietotas inovatīvas deju kustības no pavadošās grupas.

novembris 2008 - Manās bikses pats personīgi ielien ledus pingvīns, kas vēl joprojām ik pa laikam izlien no biksēm, kontrolējot ,kas notiek !

decembris 2008 - Es noskatos filmu "Pingvīnu maršs", kas man nepārprotamie liek noprast, ka pingvīni ir kas vairāk par putnu, kas māk šļūkt uz vēdera un dēt olas.

janvāris 2008 - Godmens Jaungada uzrunā iesaka latviešiem pingvīnu metodi kā izdzīvot - saspiesties un sasildīties kopā roku rokā, kas man liek noprast, ka Ziemassvētku nedēļas nogalē arī viņš skatījies šo filmu. Es sajūtu saikni ar Godmenu ,jo mums ir kas kopīgs - pingvīni!

Un ziniet no pingvīniem būtu ko pamācīties!

P.s. - diez kā mani februāri pārsteigs mani mazie brīnumiņi!

4 komentāri:

Anonīms teica...

februārī tevi varētu pārsteigt portāla pingviniem.info komanda ar Māri Zanderu priekšgalā, kuriem varētu izdoties nevardarbīgā protesta akcijas pret valsts varu

sliena teica...

un viņi nevardarbīgā veidā varētu mani apēst, jo arī pingvīniem gribas ēst!

draucene teica...

Nu bet! Pingvīns ir putns! Putns,mazā! Tad jau bezmaz vai es varu teikt,ka mans mīļākais dzīvnieks ir strauss,ja?

sliena teica...

viņš nav cilvēks, tātad dzīvnieks jeb būtne kas pieder pie faunas!