06 janvāris 2009

tante panika!


Čau krīze! Es tevi (t ar mazo ļoti mazo burtu) nemīlu, nejauka tante tu esi...
Visur ,kur pagriežos, ieklausos esi tikai tu.
Eju pa ielu domāju tikai par tevi. Esmu darbā - visi apspriež tevi.
Visu laiku dzīvoju satraukumā. ka drīz tiks paziņots "Jaunkundz, Jūs šajā uzņēmumā esat vājais posms, tāpēc tieši Jums tiek piedāvāta tā lieliskā iespēja tikt atlaistai!"
Un tā doma nepazūd...

Bet nu es lepojos kā mana ģimene tiek ar to galā!
vispirms info par manu tagadējo ģimenes stāvokli.
Mamma - ir darbs - pēc pusgada nebūs
Krustmāte - ir darbs - pēc pusgada nebūs
Māsa - ir darbs - nogriezti 50ls.
Patēvs - ir darbs - tikai jau 4mēnešus nemaksā
Brālēns Eģiks - ir darbs - emigrējis uz Angliju
Brālis - nav darbs jau 3 mēnešus
Brālēns - nav darbs jau 3 mēnešus
Tante Esene un onkulis Fredis - darba nav jau 3 mēnešus


Brālis un brālēns ir izdomājuši kā uzvārīties, ieliek sludinājumos kaut kādu paziņojumu par svingeru pasākumu un iekasē naudu no cilvēkiem. Pirmie 20 ls. nopelnīti! Otrā nodarbe ir nakts zveja - mērķis sarkanā zivs!
Esene un Fredis ,kas ir ritīgie laucinieki tikai bez lopiem , tecina pašgatavotu cidoniju šņabi un smērē to tālāk pa Pārventu.Daži lati iekasēti. Patēvs un mamma necīnās, bet turpina pa brīvo laiku skatīties krievu blokbāsterus. Eģiks aizbrauca tikai uz 3 mēnešiem - tie ievilksies,točna! Un krustmāte ir optimists "если перестройку пережили, тогда и сейчас виживём!" - un turpina tālāk cept zivi!
Bet mēs ar māsu, mēs turpinām šķietami labi dzīvot.
Galvenais kā jau to pierāda mani radu gabali ir inovatīva domāšana un slimas idejas!
Tā kā - ieslēdz smadzenes!


Un es jau esmu sākusi grebt skaistu koka nūju ar , ko piesist to ļauno tanti. Ka maukšu! Un tikai tad ieslēgšu smadzenes.

1 komentārs:

draucene teica...

Tu atrod pašas superīgākas bildes!!!