27 februāris 2009

Pūces rīts!


Katru rītu es kavēju!
Karu rītu mans modinātājs ir uzslēgts uz 07:15 vai 07:30,lai es visu lēnītēm un kārtīgi izdarītu :izvēlētos laimīgo kreklu, uzkrāsotu lūpas un skaisti pabrokastot ar "900 sekundēm", BET es vienmēr pieceļos 08:30!Darbā man teorētiski jābūt 09:00, bet praktiski tur esmu pusē! Tātad 1 stundas vietā es sevi sakārtoju 10 minūšu laikā!
Katru rītu es ierodos tur saburzīta, izsalkusi un neizvēlējusies laimīgo dienas apģērbu, jo rokai pagadās , kas cits!
Tad nu dodos uz darbu ar normālu stresa devu un ar domām:
"kaut priekšniece nebūtu ātrāk par mani ieradusies!"
"kaut kontrole neiekāptu"
"kur ir mans mobilais?"
"kāpēc troļiks tā velkas?"
"ko tu lūri?!"
Brr!
Es gribu būt kārtīga sieviete ar normālu atbildības un pienākuma sajūtu, bļāviens!
Gribu būt kā cielaviņa rīta agrumā!
Tā lai rīts man ir skaists nevis tāds surogāts! Sapīcis un nervozs!
Dodiet spēku karmas, tantras un iekšējās čakras!

1 komentārs:

Unknown teica...

ai....cik viss labi piefiksēts!!
kā es tevi saprotu!)