02 aprīlis 2009

Skds!


social colerrated data system!

šādu nosaukumu var izdomāt tikai man šefs - Arnis! visu cieņu!

bet visā visumā gribēju pateikt, ka mums ir jauns pētījums laikraksta "Diena "ikgadējais reputācijas tops! Tops ,kas nosaka ietekmīgākos uzņēmumus Latvijā!
Tad nu mans pienākums ir apzvanīt Latvijas mazos un lielos uzņēmumus ,tincināt piedalīties super aktuālajā, ietekmīgajā pētījumā, kas izsaka visu uzņēmumu perspektīvu na- na-na- na!!!

Esmu sapratusi visu ko !
Pat to ,ka es varētu cilvēkiem iesmērēt Nosmok disku! Bet ja godīgi jauki ir runāt ar uzņēmumu lielajiem bosiem, gaidīt, kad sekretāre savienos ar sabiedrisko attiecību vadītāju, sabiedrisko attiecību vadītājs ar menedžeri un menedžeris pateiks "uzzvaniet rīt!" un visjaukāk ir tad ,kad starplaikos no vienas līnijas uz otru ir iestarpināts jaus džingls kā tas ir ,kad zvana uz SEB unilīzings, tad gribas iekustināt bišk tos gurnus savā sēžamkrēslā!

tātad jaunatne man ir kontakti!

p.s. - zvanot uz RPIVA , ja nemaldos skan Hendelis!

2 komentāri:

Anonīms teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Anonīms teica...

uj es sačakarējos! es gribēju prasīt - kāds tehnō bīts neskan nekur?