23 aprīlis 2010

Let's talk about dreams


es katru rītu redzu sapņus
nav jau nekas īpašs un tā
bet paši sapņi ir gan.

varbūt tas ir dzeltenās preses trūkums vai otrādi dzelteno ziņu pārplūdums manā ikdienas gājumā, bet mani sapņu varoņi ir mazās slavenībiņas.

es katru nakts pastaigu pavadu ar kādu īpašu personu.

otrdienas naktī es savu ģimenes dzīvi un pieaugumu dalīju ar Andi Grīvu. Ļoti viņu mīlēju.
trešdienas naktī es savu žurnālistikas vai socioloģijas interviju dalīju ar Džastinu Bīberu. Jā, tas mazais kverplis no Kanādas, kas lauž pubertāšu apsēsto tīņu kvēlās sirsniņas.
ceturtdienas naktī es jau devos ar saviem draugiem uz kādu modes pasākumu, kur arī bija mana iemīļotā modes blogere Agnense Kleina, (skaists vārds meitenei gan iedots!)
kas bija ļoti nejauka un iedomīga persona, kas ir pretrunā ar manu pašu viedokli kāda viņa varētu būt kā personība.

Nezinu, kur palikuši mani Makgaivera, acu ēnu un bučošanās sapņi.


hmm. hmm. hmmm.
steidzami pieprasu sapņu psihologu vai VIP atslēgas uz pārstāvniecību sabiedrības krējumā.

Nav komentāru: