20 decembris 2009

dzeru šampis un rakstu


es gribu mopsīti. mazu ,jauku suņuku ,kas būtu mans un tikai mans, lai gan zinu, ka es esmu brīžiem viss bezatbildīgākā radība. To var izmācīt. Un Lode (mana neesošā suņa vārds) būtu tā vērts, lai kaut kas mainītos. Vēlos ,lai kāds man tik dikti mīl ,kā suņi to prot ,lai gan kaķucilvēks esmu . Bet kaķis ir neatkarīgs un grūti savaldīt, un nevar jau zināt, par ko viņš izaugs. A suns mācās un iemācās, un pakļaujās. A pakaļauties manām iegribām - šāda funkcija man cilvēkos patīk ,lai gan atzīšos skan pašpārliecināti un maitīgi. Jap un tapēc Lauris man dažbrīd pat ļoti derdz. Bet varbūt domna par mopsi izgaisīs tāpat kā manas 100 un viena mīlestībiņa.

A Mikam es neesmu draugos, lai gan Linda un Monta ir ! wtf? es pa retam ar Tevi bu4ojos tīri tā treniņam un tad cilvēkam mani grūti uzaicināt?! PENIS!
Nav jau tā, ka rauj uz asarām šis fakts - bet tomēr es jūtos aizskarta. A man lepnums ir! Kaitinošs vecis. arī Lauris A. Nav jau tā, ka ar Miku esam baigie draugi, bet nu tomēr... esam pazīstami vairāk kā divus gadus - cieņu kaut kādu jau varēja izrādīt !!! Protams, ja viņam tāda ir !

Pēc ilgiem laba nedēļas nogale!
jauki, jauki


Sveiciens Baibai Krastiņai! Cheers! :*

1 komentārs:

Unknown teica...

suni tev točna nevajag!
un nelamājies!