16 aprīlis 2010

mazo lietu


patīk filmas, kurās ir daudz mazu stāstu, kas vēlāk iezaigojas vienā krāsainā mozaikā.
patīk veidot kolāžas, kas sastāv no daudziem maziem papīra kriksīšiem, lai veidotu vienu veselumu.
patīk mazās lietas.
patīk mazās vēlēšanās un laimītes.

Detaļas veido pasauli - mans senais moto.
Tikai šodien tas nāk kā mazs atklājums.
Un tāpēc neprasi man vienu lielu nostāju un domu par lielā lietām, jo skatos uz lielo un redzu mazo.
Man nav nostājas ir nostājiņas, kas var kontrastēt, bet pastāvet pēc savas loģikas.
Un es nekad neko tur augšā - savā galvā neko nesaharmonizēšu, jo tas mazais un dažādais tur sēž un kolerējas, un disharmonē!

Kā man tīk mazo lietu burvība

lietus pakšķi uz lietussarga
negaidīts smaids uz ielas
pirmās māllēpes
pēdējais teikums
smieklīgs suņa rējiens
sveču smarža

ikdienas skrējiena sīkumi

un šodien es būšu Agnese mazā!

Nav komentāru: